Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Isabella von Carstein
The Isabella von Carstein Pack contains one premium cosmetic for Sienna Fuegonasus: the Isabella von Carstein skin and hat set. The cosmetics can be used on Sienna’s Pyromancer and Necromancer careers. About the cosmetics: Isabella von Carstein - Skin & Hat Set* Englamour friends and foes alike to appear as the notorious and beloved vampiress. *The set pieces cannot be equipped individually.