Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Count Boris Todbringer
The Count Boris Todbringer Pack contains a premium cosmetic for Victor Saltzpyre: the Count Boris Todbringer skin and hat set. The cosmetic can be used on Victor Saltzpyre’s Bounty Hunter career. About the cosmetics: Count Boris Todbringer - Skin & Hat Set* Adopt the illusory appearance of the famed elector count - just be sure to stay clear of Khazrak One-Eye. *The set pieces cannot be equipped individually.