Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Atylwyth Rime Master
The Atylwyth Rime Master collection contains two premium cosmetics for Kerillian: the Atylwyth Crown hat and the Atylwyth Chanter’s Robe skin. The cosmetics can be used on Kerillian’s Waywatcher career. About the cosmetics: Atylwyth Crown - Hat Traditional garb of the Winterheart's waywatchers, who also serve as custodians of the realm's oldest folk tales. Atylwyth Chanter’s Robe - Skin There are many wintertime tales of Athel Loren, and year upon year the chanter-smiths of Atylwyth recount them all by crisp starlight.