Warhammer 40,000: Rogue Trader - Appearance Pack
Abelard, bring me the mirror! Travel across the Koronus Expanse with fresh flair. This appearance pack for Warhammer 40,000: Rogue Trader includes seven distinctive hairstyles — four for male and three for female characters — as well as four custom augmetic implants for personalizing your Lord Captain. Whether you're forging alliances or bringing down your enemies, let your appearance embody power. Free for all Season Pass 2 holders.