Warhammer 40,000: Darktide - Arbites Class Cosmetic Upgrade
DISCLAIMER: The Warhammer 40,000: Darktide - Arbites Class Cosmetic Upgrade should only be purchased if you have previously bought Warhammer 40,000: Darktide - Arbites Class. You are justice. The Adeptus Arbites enforce the Lex Imperialis – the Imperial Law. Utterly unforgiving, they persecute heretics and traitors throughout the Emperor’s realm. As an Arbitrator, you are a warrior of the Emperor’s justice, prosecuting crimes against the Imperium with disciplined zeal. Restore order to Tertium with your Cyber-Mastiff and a devastating array of new weaponry. Warhammer 40,000: Darktide - Arbites Class Cosmetic Upgrade includes*: - Unique Class Outfit - Unique Companion Outfit - Portrait Frame - 4 Weapon Skins *Aside from the portrait frame, these cosmetics are exclusive to the Arbites Class and cannot be equipped on other classes.