War Robots: Frontiers
Gear up for tactical mech action in War Robots: Frontiers, a free-to-play multiplayer mech shooter. Construct and customize your War Robots, squad up with other Pilots online, and fire up your engines in massive battles across the stars. TACTICAL MECH ACTION Pilot War Robots in online battles, using tight team coordination and tactical gambits to edge out rivals in PvP modes. Push for all-out destruction in Team Deathmatch, fight for survival in Last Robot Standing, control points in Warp Rush, and rank up in Leagues. ENGINEER YOUR VICTORY If you like speed plays, all-out assaults, or defensive maneuvers, there’s a playstyle and a mech for you. Build the perfect War Robot and customize it with Pilots, explosive weapons, special abilities, and unique cosmetics. BATTLE FOR NEW WORLDS Storm the distant worlds of the Wild Ten, a system lightyears from Earth. From a freezing planetoid through deep mines, secret research bases, and geothermal power plants, these maps are full of opportunity… but it’s up to Pilots to plant the flag. Team up to discover their secrets and win the fight!