Contains 270 (250 + 20 Bonus) WarpReals to spend on new content in War Robots: Frontiers. Use this in-game currency to upgrade your Battle Pass, get cosmetic and customization items, and more. Top up and storm the Wild Ten with style! Please note that unused WarpReals will expire 180 days after they are earned or purchased. The WarpReals closest to their expiration date (oldest acquisition date) will always be consumed first when making in-game purchases.