Vigor - The Last King Of DayZ
Seize the fallen crown of DayZ! Hannah will finally confront her destined foe. No matter who comes out victorious, no king rules forever. Take on the mantle of this iconic duo and write your own story in the Outlands! This pack includes: Zone Patrol (Flecktarn Brown) Uniform set King's Helmet (Yellow Crown) Headgear set Flannel Shirt (Hannah) Uniform set Hunter Backpack (Hannah) Mark of the Yellow King Facepaint Wool Hat (Hannah) 3x SVD + 100x ammo (7.62x54) Splittertarnmuster Skin for SVD Brush Red Skin for SVD Snow Grey Skin for SVD 3x M1911 + 100 x ammo (.45 ACP) Royal Decree Skin for M1911 BGS Splinter Skin for M1911 Spray Olive Skin for M1911 200x Crowns This pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.