Vanity Fair: The Pursuit
"Vanity Fair: The Pursuit" is a fictional real-life interactive narrative product with the theme of life "choices" and "survival in the entertainment industry". The background of the story takes place between 2004 and 2024 in an imaginary world view. The gambling agreement you signed in order to realize your movie dream will be gradually involved in the whirlpool of "Vanity Fair". When you are in a dilemma, what should you do? How to "choose"? When facing difficult "choices", should you protect yourself or help others? You will return to that golden age, become a "director", and experience the life of luxury and wealth firsthand. Choice drives life: The core of the game is the choices made by the player, each choice will bring different story development and results. At the crossroads of fame and fortune, every choice is your script. Multiple branch plot: The game is designed with multiple story lines and more than a dozen completely different endings. Players' choices will lead to different plot branches and endings. Movie audio-visual enjoyment: Immerse yourself in the character's life. Life is like a play, it all depends on your acting skills! Every choice you make will affect the direction of your life. Once you enter Vanity Fair, you will experience what it means to be "involuntarily" Deep emotional resonance: The game focuses on creating emotionally profound stories and characters, providing players with in-depth emotional participation and experiencing the ups and downs of life stories, and immersing themselves in the joyful and contemporary golden decade of being a "director"