Two Point Hospital: Bigfoot
Explore a new wintery region, featuring three brand new hospitals, 34 new region-specific illnesses (including 9 new visual illnesses), and a whole host of new in-game items. Local celebri-yeti Bartholomew F. Yeti, the otherwise reclusive furball, has been petitioning for better healthcare in the Pointy Mountains, home to the most frequently forgotten people in all of Two Point County. Mr Yeti will need your help, curing new illnesses such as Cold Shoulder, Bard Flu, and Aurora Snorealis!