Truck Driver - Heading North DLC
Expand your Truck Driver experience with the 'Heading North' DLC! When your uncle Karl challenges you to continue your trucking career overseas in the cold, but captivating green country Mangefjell, you decide to take on the adventure. Drive around beautiful Nordic inspired landscapes as you continue your trucking career and complete numerous jobs for new characters.