Trowzer's Top Tonic Pack
Treat yourself to "Trowzer's Top Tonic Pack" and play with even more tonics! Largee Head! This tonic gives Laylee a comically oversized head. No cheat code required. Glow Worm! Yooka and Laylee aren't worms but hey, look at them glow! D.I.S.C.O! Turn every level into a platforming party of Playtonic proportions. Yooka 64! For fans of all things retro this tonic will be a blast from the past! No added polygons.