Tribes of Midgard 500 Platinum Coins
Platinum Coins are Tribes of Midgard's in-game currency that helps you to take on Ragnarök in style. Use this currency in the in-game Shop for Cosmetic items like armor, pets, weapons and unique hair dyes. This pack will give you 500 Platinum Coins. Tribes of Midgard base game is required. Platinum Coins are limited by user-account and are platform-locked.