This add-on is only available for players on Xbox Series X/S and PC. Please note: For the full experience, we recommend you own Frankenbahn: Stuttgart - Heilbronn which is available separately. Following in the footsteps of the BR 145 and 146, the BR 147 is the latest generation of the family. Featuring a revised design, the BR 147 offers the latest innovations, with modernised controls & functionality. They are locos built for DB Regio services in big cities. In Train Sim World 6, transport yourself from 2000-era Stuttgart into the late 2010s with the iconic DB BR 147. As one of DB’s newest passenger locos, get familiar with the modern cab as you hurry south for the city, offering a very different driving experience than the classic BR 111. As well as an all-new modern timetable, in which the BR 147 is utilised on various regional services, go up against the odds and take on unique operations with the scenarios; weather woes and convoluted convoys await!