For the full experience, we recommend you own Train Sim World 5: ECML: Doncaster - Peterborough which is available as a separate purchase. Built in 1965, 47484 “Isambard Kingdom Brunel” was one of over 500 “Brush Type 4s” in British Rail service and spent much of its working years on BR’s Western Region. In accordance with the 150th anniversary of the Great Western Railway in ‘85, a striking coat of GWR green was applied onto 484, and it was often used for special duties. Despite gaining a following, it hasn’t worked a train since 2000, rusting away in storage. With Athena Simulations’ ECML Diesel Railtour Pack, 47484 returns to the rails in a virtually restored condition. Experience a former icon as if it was running today, embarking on railtours along the East Coast Main Line, and beyond with Free Roam. Also featuring is the Class 40 & Class 45 for a triple bill of locomotive action!