Please note: For the full experience, we recommend you own Train Sim World 4 Compatible: Midland Main Line, Great Western Express and Southeastern Highspeed which are available as separate purchases. Climb aboard Class 66 traction and get to work across the UK’s challenging aggregate industry. Featuring the modern HOA hopper, complete with VTG branding and graffiti variants, take on the task of moving incredibly heavy trains across passenger main lines. Keep the wheelspin under control and always be several steps ahead, it’s no easy task stopping a stone-laden service! Across a new selection of scenarios and timetable layers, take on the task of hauling aggregate across both the Midland Main Line and Great Western Express routes, as well as 2x bonus scenarios for Southeastern Highspeed. Experience the challenge of freight with Skyhook Games’ Cargo Line Vol.2 - Aggregates!