As the sun sets one cosy Christmas Eve, A troublesome Elf has a trick up their sleeve. Presents and toys are scattered around the room, If they’re not in place by morning, it’ll spell certain doom! Spring to the rescue, deliver gifts back under the tree, Drive Model Rail classics, the mini F7A and F7B. With 7 different scenarios set throughout the night, Do you have what it takes to have everything put right? The F7? Easy to drive, a simple model gauge Streamliner, Carrying Richie Rails stickers, or whatever you want in Livery Designer. The route? Homely and festive, a sight for warmth-seeking eyes, With Scenario Planner you can make any train you wish model-size. Share your creations online through the power of Dovetail Live, We believe there is no end to the festive fun you can drive. A Merry Christmas to you all, we hope it brings you glee, The Holiday Express is available now for Train Sim World 3!