Experience the unique and exciting blend of classic main line running and thrilling high-speed commuting, in London and the Garden of England with Train Sim World 3: Southeastern Highspeed – now including Ashford International and Dartford! Versatility and modern precision combine in the Class 395, Britain’s fastest train, operating at 140mph to offer commuters domestic high-speed services on HS1 and classic main lines. Take charge of services on the Chatham Main Line with the reliable Class 375/9, running in a variety of formations between Rochester and Faversham. Get a taste of the 90s with the unmistakable motor whines of the Class 465/9, go full “Kent Link Networker” on the many trains that stretch between Medway, Gravesend and Dartford. Trade-in passengers for some hard-working diesel freight haulage in the Class 66. Work engineering and aggregate trains in and out of Hoo Junction.