Please note: For the full experience, we recommend you own Train Sim World 3: Schnellfahrstrecke Kassel - Würzburg which is available as a separate purchase. Many an ICE have carried special liveries throughout the years, but perhaps none are as striking and landmark as the Railbow ICE 3. In recent years, a growing and fabulous tradition has been spreading across railway networks throughout Europe; the “trainbow”. Supporting pride, acceptance, and inclusivity, LGBTQIA+ railfans get to be represented by their favourite rail operators. In 2021, Deutsche Bahn joined in the celebration by adding the pride flag as a stripe along the whole length of ICE 3 403 022/504. Take this colourful high-speed trainset for a pride and love-filled trip between Kassel and Würzburg, or embark on a spectrum of new journeys across Germany with Scenario Planner. Keep an eye out for the climate-busting ICE 1 too!