Total War: WARHAMMER II - The Shadow & The Blade
The Shadow & The Blade DLC Pack is playable in the Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II), and Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). The Shadow & the Blade Lords Pack introduces two new playable Legendary Lords to Total War: WARHAMMER II. Embark on new campaigns as Malus Darkblade (Dark Elves) and Deathmaster Snikch (Skaven), each of whom has access to unique new Lord and Hero archetypes, battlefield units, campaign objectives and mechanics, and much more. This Lords Pack also introduces six new Regiments of Renown: elite variants of existing Skaven and Dark Elf units with enhanced stats, unique powers and combat abilities.