Toon Tennis
Simple to play, but very entertaining and addictive, Toon Tennis will let you play with over 200 Players in multiple tournaments. Packed with cute animations and realistic Sound FX, it will bring you hours of fun. Each tournament consists of 3 games, and in case the players loses, the tournament starts over. The match ends when either the player or the opponent scores 7 points with a 2 points advance. Main Features: - Complete tennis game with intuitive controls - Player character shop - Bonus scene for collecting diamonds after winning a tournament - Powerups - Sound effects Time to enter competition!