Toaplan Arcade Collection Vol. 2
The name Toaplan is legendary. This game company is behind some of the best and most iconic shoot 'em ups in gaming history. These games were not only hugely influential, inspiring countless other developers throughout the ‘80s and ‘90s. They’re still just as great today! With The Toaplan Shooting Collection Vol. 2, you get eight of these milestones. Enjoy them as the historical classics they are, or simply as fantastic action games packed with pixel explosions and crisp 2D graphics. It's quadruple the action, a billion times the fun, and a thrill ride back in time to the neon-lit arcades of the past! With modern enhancements, leaderboards, screen filters, and quality-of-life extras, no threat stands between you and absolute victory. Got what it takes? Prove it on the battlefield! This collection includes: Zero Wing Hell Fire Slap Fight / Alcon Grind Stormer / V-5 Truxton / Tatsujin Truxton 2 / Tatsujin Oh Vimana Twin Hawk There’s also a Volume 1 of this collection for those who want another eight hardcore shoot 'em ups to sink their teeth into. Now, let's blast some enemies!