Ticket to Ride - Germany
Ticket to Ride will be removed from the store on June 17th, 2024, at 11am CEST / 2am PDT / 5am EDT, alongside the game servers. Hence, online play mode will not be available anymore alongside all other online services such as chat. Offline play as well as the Pass & Play mode will still be playable for as long as you own the game. Furthermore, you will still be able to use all the DLCs you own. We are incredibly grateful for your unwavering support and passion over the past years. Thank you for being a part of our journey. Farewell, ferroequinologists. Discover Germany at the turn of the century with this additional map to Ticket to Ride! Dash through the German landscape with an entirely new map! With routes requiring as many as 7 train cars to conquer, key European countries to link together and pivotal cities for your network, you will need to plan ahead if you want to grow your railroad empire. Watch out for your opponents who might be trying to reach the same far-flung corners of the German empire and outwit them by collecting valuable Passengers from the cities faster than they can. The competition is fierce, and your friends might outmaneuver you if you aren’t cautious!