Thief Simulator - Luxury Houses
Thief Simulator – Luxury Houses DLC includes: - 4 new, luxury houses to steal from - 4 new tools - deciphering device, under door camera, keycard duplicator and universal window remote - 3 new luxury cars - shiny and new, just waiting for you to steal them - Extra missions to do - New items to steal - New and unique house architecture that requires a different burglary approach See you at the pawn shop!