TheBlackoutClub IN-HER-TEETH Pack
This DLC is largely for supporting of the team as they continue to make new content for the game. It has no strategic value, whatsoever. Purchasing this DLC will not change the behavior of Enhanced Horror characters. While the development team appreciates the support tremendously, this purchase will not attract the attention of any in-game character. They will show no bias whatsoever towards you as a result. This is in order to keep Enhanced Horror activity fair to all who have purchased the main game.