The Walking Dead: Season 1
Play as Lee Everett, a convicted criminal, who has been given a second chance at life in a world devastated by the undead. With corpses returning to life and survivors stopping at nothing to maintain their own safety, protecting an orphaned girl named Clementine may offer him redemption in a world gone to hell. Experience events, meet people and visit locations that foreshadow the story of Deputy Sheriff Rick Grimes.