The Texas Chain Saw Massacre - Slaughter Family Bloody Skins Pack
Show off your lust for brutality with these blood-soaked variants of the Family's default outfit. Includes 1 bloody skin for Leatherface, The Cook, The Hitchhiker, Sissy, and Johnny.