The Texas Chain Saw Massacre - PC Edition - Sunday Best Outfit Pack
It is dinner time, so the Family is going to look fancy for Grandpa by putting on their Sunday Best! This DLC pack includes one new outfit for The Cook, The Hitchhiker, Sissy, Johnny, Nancy, and Hands.