The Texas Chain Saw Massacre - PC Edition - Nicotero Leatherface
From the mind of legendary special make-up effects creator, producer, and director Greg Nicotero, comes this twisted new Leatherface created exclusively for The Texas Chain Saw Massacre. Featuring one the franchise's most horrific depictions to date, this Leatherface wears a mask that combines the faces of multiple Victims into a single mosaic masterpiece, along with a brutal new chainsaw that sounds as terrifying as it looks!