The Texas Chain Saw Massacre - Nancy
Bring home Nancy, possibly the most heinous and disturbed Family member of them all! She's an expert at using her friendly looks to lure unsuspecting Victims into deadly situations they can't escape. Her barbed wire traps and unnatural Spy ability make for a unique and deadly combination.