The Texas Chain Saw Massacre - Execution Pack 3
Terrorize the Victims even more with these new, grisly executions for the Slaughter Family! This pack features one kill each for Leatherface, The Cook, The Hitchhiker, Sissy, Johnny, and Nancy. Enjoy the hunt!