The Nom: Monster Madness
With this DLC, you'll unlock: - Pastel pink skin - Black and white skin - Nuclear skin - Lava skin - RGB skin - White gradient skin - Black gradient skin - Camo skin - Tartan skin - Cactus morph - Globe morph - Lantern morph - Toilet morph - Car morph - Ball morph - Speaker morph - Guitar morph - Popcorn morph - Water cooler morph - Night lamp morph - additional 7500 cash and 500 gems Change the look of your monster to become even scarier and unlock new morphic objects that you can turn into!