The Lionheart Pack
The Courage Armor – skillfully crafted by a master smith and adorned with snarling lions’ heads, the true symbols of bravery. The Scream – this menacing hammer is one of the few human-made weapons that can be inscribed with a magical rune, further enhancing its power. The Lion’s Head - designed for the elite squads of the Nanheim Guard who were famed for their courage in battle. They used this shield to create unbreakable formations. The mightiest warriors can rely on this shield to fend off even the deadly blows of Rhogar Lords.