The Lamplighters League - Nocturne
Nocturne - Exclusive Playable Character Fight darkness with darkness by adding the mysterious Nocturne to your league, a macabre spectrophysicist marooned in an alternate dimension, who returned forever altered. Nocturne manipulates her body’s electric field to inflict Shock Damage on her enemies while also supercharging her cutting-edge suit to enhance her abilities. Count yourself lucky that this mysterious skirmisher is on your side - now you see her, now you’re dead!