The Lamplighters League - Isaac
Heat things up in the fight against the Banished Court with Isaac, a new agent who will join your team with a light machine gun - and a hefty grudge! The more Isaac fires, the more Heat he builds, stacking damage and added effects, but losing speed and risking the Overheated condition, potentially suffering damage himself. Isaac will appear in your next Agent Recruit mission in your current campaign after adding this DLC to your game, and then randomly appear in future recruiting missions in new campaigns. You can also add him to your roster immediately by selecting him as a starting agent in a Custom Game! Take care while you Light the Way - or you might wind up burned!