The Jackbox Party Pack 6
It’s the wildest Party Pack yet with five hilarious new games! 1) The popular trivia deathmatch Trivia Murder Party 2 (1-8 players). Try to survive the bizarre new minigames. 2) The weird word circus Dictionarium (3-8 players). May the funniest definition win. 3) The hidden identity game Push The Button (4-10 players) . Can you discover the aliens in time? 4) The comedy contest Joke Boat (3-8 players). Craft one-liners for a cruise ship talent show. 5) The offbeat personality test Role Models (3-6 players). Find out who you really are. (Or at least what your friends think of you.) Play using your phones, tablets or computers. No extra controllers needed! NOTE: The Jackbox Party Pack 6 is in English only. NOTE: The game is local multiplayer but can be enjoyed over streams with remote players.