THE FINALS - SSG TGM25
Step into the Arena with the official SSG loadout and show your support where it matters most. This bundle is packed with exclusive cosmetics to rep your team in every match—while fueling their climb in the esports scene. This bundle includes: - 1 Legendary Outfit with Legendary Effect, - 1 Epic Jersey, - 1 Epic Emote, - 1 Epic Player Card, - 1 Epic Charm, - 1 Epic Spray, - 1 Epic Sticker, - 2 Epic Weapon Skins (SA1216, FCAR) - 1 Gateway Skin. SSG receives a share of the sales revenue from this bundle, so every fight you enter helps power their journey to victory. Suit up, support your team, and dominate the Arena in true SSG style.