The Final Evolution of DEEEER
This is DLC for players who just couldn't get enough average, everyday DEEEER with the main game. Everyone's favorite DEEEER is about to achieve his final evolutionary form. Get even more action featuring giraffe and tiger skins, remotely-detonated sushi bombs, and a certain assassin from the sea...! You have yet to experience true DEEEERdom! *After installation, this DLC will be implemented via screen loading and rebooting.