Includes The Elder Scrolls Online base game plus the Morrowind, Imperial City, Orsinium, Thieves Guild, and Dark Brotherhood adventures. Every legend starts somewhere and in The Elder Scrolls Online, it starts with you. Write your story into Tamriel's vibrant past set 1,000 years before TES V: Skyrim. With new Seasons dropping free adventures and rewards every three months, the world evolves alongside your journey. WELCOME TO SEASONS - Step into new stories and experimental content inspired by classic TES history, delivered every three months. Play and unlock epic rewards with Tamriel Tomes. A DIVERSE FANTASY WORLD - Travel Tamriel and discover a world of adventure. Explore mushroom forests in Morrowind, battle Daedra in Oblivion, or duel other players in PvP combat. RICH STORIES ON A SHARED CANVAS - Immerse yourself in storytelling crafted with the same spirit as your favorite Elder Scrolls games. Discover an ever-growing world with friends or solo. PURPOSE IN EVERY PATH - Choose from an array of quests and challenges that fit your desires and ambitions. Make this Elder Scrolls world your own - you belong here.