The Dungeon of Naheulbeuk: The Amulet of Chaos - Season pass
Turn your Dungeon of Naheulbeuk experience into an even wackier RPG adventure with the Season Pass. The Season Pass includes 2 DLCs adding more story, tactical fights and humor. DLC 2: Splat Jaypak's Arenas The adventurers are back for more in this new DLC! Join the party as they are trapped and captured by the sadistic owner of the Wheel of Misfortune, Splat Jaypak. If they want to get out, they will have to shape up and fight through every ordeal their captor caan throw at them. Are you ready to battle your way back to your adventure? Features Fight through 15 new battles Level up your characters from 1 to 11 Alter the composition of your team at will, chosing any 8 characters among the 10 playable adventurers Upgrade your gear between combats Try out new tactics and crazy strategies! And of course, chickens. DLC3: Back to the Futon The adventure continues in The Dungeon of Naheulbeuk with this new DLC! Once again, your favourite party of unlikely heroes are in a bit of a pickle: arrested by the Dungeon's Fund, they have to accomplish a dangerous mission to earn back their freedom. Join them in their new adventure across time and discover the secret behind the construction of the wackiest of dungeons, the dreaded Dungeon of Naheulbeuk. Prepare to fight the nefarious - and drowzy - cult of Dlul, the God of Sleep, to prevent the world from being stuck in an Eternal Nap. Even worse: if you don't succeed, you could lose all your XP and your loot!