Talisman: Digital Edition - The Devil's Minion Character Pack
Sent after the Crown of Command at the bidding of their evil masters, the Devil’s Minion joins the fray! This menacing figure can use Enemy Spirits as weapons and make other characters encounter them when he draws them. Can you master the dark ways of the devil? Purchase this character pack to add the Devil's Minion to your character collection. He is then available to choose in all game modes. Strength - 3 Craft - 3 Fate - 4 Lives - 4 Alignment - Evil Starting Space - Graveyard When you attack another character, you may choose to make the attack psychic combat. You may not do this when you are attacked by another character. Whenever you are about to encounter a Spirit, you may choose to have it attack another character in your Region instead of encountering the Spirit yourself. You are always evil; ignore any effect that changes your alignment. Whenever any of the following cards are drawn, you may immediately encounter them (even if the card is drawn by another character): Devil, Mephistopheles, and Phantom. Whenever you land on the Graveyard or the Cursed Glade, you may choose not to encounter the space and heal 1 life, gain 1 Spell, or teleport to any other space in the same Region instead. You may not use any Armour in battle, nor any Weapon in battle, except for the Runesword.