Talisman: Digital 5th Edition - Ranger
As a master of the hunt and an unparalleled tracker, the Ranger has spent years stalking elusive prey and neutralizing formidable foes that lurk in the wild. His keen senses and silent footsteps have forged him into an expert in navigating treacherous terrain, with his resolve as unyielding as the ancient forests he calls home. Purchase this character pack to add the Ranger to your character collection in Talisman: Digital 5th Edition.