Surge Pack Bundle
Upgrade your squad with this bundle, featuring selected standout players. Each Surge Pack includes special event cards with temporary bonuses and boosted chances for top-rated players Includes: ● x5 Surge Packs ● Mastery 3 Card Guarantee: a guaranteed 94-rated top player from the collection within every 5 packs opened Make your squad unstoppable and secure those goals with confidence!