Support the Developers & Fangshire Helm
The Fangshire is our very first legendary item, complete with its own look, background story and magical property. Thanks to the overwhelmingly positive response to the 'Battle Brothers', and many people expressing their desire to support us even beyond the asking price, we've decided to also offer this as special Supporter Content.