Super Ninja Miner (Windows Edition)
He slices! He dices! He... mines? Tag along with this crazy ninja on a treasure-filled adventure. Ninjas are not well known for mining! But now it's time to use those famed ninja skills for collecting precious gems! Ninja Miner already has over 50,000,000 plays on the web! So it's time for Super Ninja Miner! Super Ninja Miner includes all the best content from the original game, plus brand new features and levels, redrawn handmade graphics, and a remastered soundtrack.