Summer in Mara + Deiland Bundle
Summer in Mara is a summer adventure with farming, crafting, and exploring mechanics set in a tropical archipelago.In ‘Summer in Mara’ you’ll have to take care of your own island, harvest your crops, create new tools and buildings, and sail with your boat to discover new islands and secrets. Deiland is an adventure game that combines RPG and sandbox mechanics. Its simple calm appearance is the result of the effort put into its creation. It seeks to surprise players with small details and an interesting storyline and appealing characters. Deiland planet is our home, and living on this small place will be a unique experience for every player.