Succubus Cosmetic Pack
The Succubus cosmetic pack changes Miriam’s default appearance so she can fight demons in style! This cosmetic includes six unique items that can be equipped as a set or individually. When the entire set is worn, the character HUD will change to a unique appearance made just for this cosmetic. Each item has its own stats and can be upgraded with crafting. Individual items include: * Scythe (WEAPON) * Vampiric Wig (HEAD) * Vampiric Skinsuit (BODY) * Vampiric Wings (ACCESSORY) * Vampiric Choker (SCARF) * Dream Steal (SHARD)