Stylist Girl: Urban Style
With this DLC you'll unlock: - 240 clothing items - 47 accessories - 7 hair colors - 4 hairstyles - 31 makeup items - 26 nail salon items Unleash your creativity and dress up your models with clothes from a new urban style collection!