Street Outlaws 2: Winner Takes All - Blazing Freedom Bundle
The Blazing Freedom Bundle for Street Outlaws 2: Winner Takes All adds an exclusive patriotic paint job, new rims, body kits, red, white, and blue paint bundle options, and the Fast Turbos parachute. It’s the perfect bundle for celebrating the Fourth of July. *Must own Fire89 vehicle to apply new body kits.