Stellaris: Synthetic Dawn Story Pack
The Synthetic Dawn Story Pack is an all-new way for players to establish their empire as a Machine Empire, made up entirely of robots. Unique game features and event chains allow the machines to expand as a robotic consciousness and create an AI-led network that grows to galactic dominance. Features: YOU, ROBOT - Play as a customized robotic civilization, complete with a series of robotic portraits for science robots, worker robots, and more. AI, EH? AYE! - Follow new event chains and story features to lead your robot race to greatness as an intergalactic AI empire, pursuing mechanical perfection amongst the stars. RISE OF THE MACHINES - Witness oppressed synths rebelling against their masters to form new AI empires or uncover evidence of a fallen synthetic civilization deep in space. DIGITAL ENHANCEMENTS - Enjoy new synthetic race portraits and expanded voice packs for VIR to immerse yourself in the artificial world.